تهران، لاله زار جنوبی، مجتمع تجاری بوشهری، طبقه دوم، پلاک 5

۰۳  ۹۶  ۹۰  ۳۳ - ۰۲۱

۰۴  ۹۶  ۹۰  ۳۳ - ۰۲۱

۱۶  ۳۰  ۶۰۹  ۰۹۱۲

فروش سیلیکاژل گرانول

فروش سیلیکاژل (آبی – سفید – نارنجی) (گرانول – پرک – پودر) (بسته های گرمی و ساشه) دیدگاه خود را بنویسید

خرید و فروش سیلیکاژل یا رطوبت گیر به صورت عمده ، جزیی و در بسته بندی های ۱ تا ۱۰۰۰ گرمی (ساشه) در رنگ های آبی – سفید – نارنجی در شکل گرانول – پرک – پودر

نیروآور در زمینه تامین و فروش سیلیکاژل نیز  فعالیت می باشد. مشتریان و متقاضیان محترم به منظور تامین و خرید سیلیکاژل مورد نیاز خود می توانند درخواست خود را به واحد فروش سیلیکاژل این مجموعه اعلام و ارسال نمایند. نیروآور با همکاری و مشارکت چند شرکت چینی در حال تولید و عرضه انواع مختلف سیلیکاژل مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع برق، پتروشیمی، پوشاک، چرم، دارویی، غذایی و … می باشد.

سیلیکاژل های نیروآور از نظر رنگ در رنگ های آبی – نارنجی – سفید قابل ارائه است. از نظر ظاهری سیلیکاژل ها به به صورت پودری و به صورت گرانول در ابعاد ۱ تا ۳ میلیمتر، ۳ تا ۵ میلیمتر و … قابل ارائه به مشتریان محترم می باشد.

سیلیکاژل های نیروآور از نظر بسته بندی، در بسته های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شود. در صورت وجود درخواست، امکان بسته بندی و فروش سیلیکاژل در اوزان ۱ تا ۱۰۰۰ گرمی بر اساس نیاز مشتری فرآهم می باشد.

سیلیکاژل های نیروآور به هیچ عنوان بازیافتی نمی باشد. تمام سیلیکاژل های این مجموعه از مواد نو تولید شده است و از مواد بازیافتی در ساخت آنها استفاده نشده است. متقاضیان و مشتریان محترم بدون هیچ نگرانی در این خصوص می توانند خرید سیلیکاژل خود را از این شرکت انجام دهند.

فروش سیلیکاژل گرانول

فروش سیلیکاژل آبی – نارنجی – سفید

فروش سیلیکاژل ساشه بسته بندی گرمی

فروش سیلیکاژل ساشه و بسته بندی گرمی ۱ تا ۱۰۰۰ گذم)

نیروآور آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. شماره های تماس واحد فروش سیلیکاژل ۳۳۹۰۹۶۰۳-۰۲۱   ۳۳۹۰۹۶۰۴-۰۲۱     ۰۹۱۲۶۰۹۳۰۱۶     است.

انواع سیلیکاژل 

سیلیکاژل ها با توجه به اندازه ذرات آنها در انواع متفاوتی طبقه بندی شده اند. ابعاد رایج آن در بازار به صورت ۱ الی ۳ میلی متر و ۳ الی ۵ میلی متر است. از نکات دیگری که در طبقه بندی سیلیکاژل ها مطرح می باشد وجود اندیکاتور یا نشانگر می باشد. از انواع این محصول می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

سیلیکاژل سفید یا بی رنگ:

این نوع، بدون اندیکاتور بوده و به صورت بی رنگ تولید می شود. ابعاد رایج این نوع به صورت ۱ الی ۳ میلی متر و ۳ الی ۵ میلی متر با بسته بندی در کیسه های ۲۵ کیلویی و ساشه ای می باشد. از عمده مصارف سیلیکاژل بی رنگ می توان به استفاده از آن در بازیافت هیدروکربن ها، دهیدراته شدن هوای کمپرس شده، گازها و مایعات اشاره نمود. با توجه به تشخیص سخت سیلیکاژل بی رنگ در میزان جذب رطوبت، از کارت نشانگر رطوبت جهت تشخیص رطوبت استفاده می گردد. همچنین میتوان سیلیکاژل بی رنگ را با سیلیکاژل آبی رنگ به میزان ۱۰ درصد یا با سیلیکاژل نارنجی به میزان ۵ درصد جهت تشخیص رطوبت ترکیب کرد.

سیلیکاژل آبی رنگ:

نوع آبی رنگ آن حاوی کبالت کلراید به عنوان اندیکاتور آبی رنگ می باشد. در این نوع سیلیکاژل در حالت بدون جذب آب، ذرات سیلیکاژل به رنگ آبی بوده و پس از جذب رطوبت به رنگ صورتی تغییر می یابد. شایان ذکر است پس از خشکاندن این نوع سیلیکاژل و احیاء آن، رنگ آن مجدداً به آبی باز خواهد گشت.

سیلیکاژل نارنجی رنگ:

از موارد دیگر سیلیکاژل با اندیکاتور، با رنگ نارنجی می باشد که در این نوع از متیل بنفش به عنوان اندیکاتور استفاده می گردد و در این نوع پس از جذب رطوبت، رنگ آن به سبز تغییر می یابد  و براین اساس می توان به میزان جذب آن پی برد. همچنین به علت بی بو، غیر سمی و بی ضرر بودن سلیکاژل نارنجی رنگ، جایگزین مناسبی با نوع آبی آن می باشد.

فروش سیلیکاژل آبی نارنجی سفید

فروش سیلیکاژل آبی – نارنجی – سفید

سیلیکاژل نوع H:

 از پرمصرف ترین نوع سیلیکاژل در پالایشگاه های گاز می توان به نوع H آن اشاره کرد که در جهت بازیابی و جداسازی هیدروکربنهای مایع از گاز طبیعی و همچنین کاتالیست در پروسه فرآوری و پالایش گاز مورد استفاده قرار می گیرد. از لحاظ ساختار دارای ویژگی های فیزیکی و مکانیکی مناسب و بالاتری در مقایسه با سایر سیلیکاژل ها مانند سطح ویژه، ظرفیت جذب آب و استحکام ذرات برخوردار می باشد.

سیلیکاژل نوع WS:

سیلیکاژل نوع WS جهت کاربری به عنوان جاذب رطوبت گاز طبیعی و همچنین کاتالیست در واحدهای فرآوری و پالایش گاز می باشد. به طور کلی نوع WS با توجه به قدرت افزایش جذب آب بالا، به عنوان لایه ای محافظ بر ترکیبات شیمیایی و دیگر جاذبها از جمله مولکولارسیو و کاتالیست های فعال شده استفاده می گردد.

فروش سیلیکاژل یا رطوبت گیر

مواردی از کاربرد سیلیکاژل

بخار زدایی شیشه اتومبیل

یکی از چالش های همیشگی در هنگام رانندگی مخصوصاً در فصل سرد سال، بخار گرفتگی شیشه های اتومبیل و کاهش دید رانندگان است. برای حل این مشکل می توان با قرار دادن چند بسته حاوی سیلیکاژل در جلوی داشبورد، مانع از تجمع بخار بروی شیشه های اتومبیل شد.

براق نگهداشتن جواهرات

یکی از موارد استفاده از سیلیکاژل، قرار دادن آن درون جعبه های جواهرات است. رطوبت موجود در محیط می تواند باعث کدر و لکه دار شدن جواهرات و یا حتی ظروف نقره و ایجاد ظاهری ناخوشایند در آن ها شود. برای جلوگیری از این اتفاق، می توان بسته های ژل سیلیکا را درون جعبه قرار داده و از تجمع رطوبت در آن جلوگیری نمود.

از بین بردن بوی نامطبوع داخل ساک

اگر اهل ورزش در باشگاه باشید، قطعاً ساکی برای قرار دادن لباس های خود به همراه دارید. یکی از مشکلاتی که در ساک های ورزشی به وجود می آید، ایجاد بوی نامطبوع به علت قرار دادن لباس های مرطوب و عرق کرده درون آن است. این مسئله علاوه بر ایجاد بوی ناخوشایند، می تواند سبب تشکیل باکتری های مضر درون ساک شود. با قرار دادن بسته سیلیکاژل و جذب رطوبت داخل ساک، می توان از بروز این مشکلات جلوگیری نمود. هم چنین این بسته ها درون کشو و کمدهای لباس نیز قابل استفاده است.

سایر کاربرد های سیلیکاژل

لازم به ذکر است موارد ذکر شده تنها بخشی از موارد استفاده از این ماده پر کاربرد می باشد. ژل سیلیکا از محافظت از محصولات چرمی گرفته تا استفاده در بسته بندی محصولات غذایی جهت جلوگیری از رشد کپک و فاسد شدن آن، کاربردهای فراوانی دارد.

فروش سیلیکاژل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *