تهران، لاله زار جنوبی، مجتمع تجاری بوشهری، طبقه دوم، پلاک 5

۰۳  ۹۶  ۹۰  ۳۳ - ۰۲۱

۰۴  ۹۶  ۹۰  ۳۳ - ۰۲۱

۱۶  ۳۰  ۶۰۹  ۰۹۱۲

خرید سیلیکاژل آبی نارنجی سفید

خرید سیلیکاژل آبی – سفید – نارنجی (گرانول – پرک – ساشه) دیدگاه خود را بنویسید

خرید سیلیکاژل آبی – سفید – نارنجی (گرانول – پرک – ساشه) 

فروش و خرید سیلیکاژل یا رطوبت گیر از دیگر فعالیت های مجموعه نیروآور است. سیلیکاژل های ارائه شده توسط مجموعه نیروآور از تولیدکنندگان معتبر چینی به صورت مستقیم و بدون واسط تامین و در بسته بندی های ۲۵ کیلو گرمی در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد. لازم به تاکید است سیلیکاژل های ارائه شده توسط مجموعه نیروآور به هیچ عنوان بازیافتی نمی باشد و از مواد اولیه نو تامین و تولید می شوند. فروش و خرید سیلیکاژل در سه رنگ آبی – نارنجی – سفید انجام می شود. از نظر سایز تامین و فروش سیلیکاژل به صورت گرانول (در قطرهای مختلف) – پرک – پودر انجام می شود.

در بسیاری از صنایع از جمله صنایع داروسازی، صنایع پوشاک، صنایع چرم، صنایع بسته بندی سیلیکاژل  به صورت بسته بندی شده و در بسته های گرمی استفاده می شود. از این رو امکان ارائه و فروش سیلیکاژل به صورت ساشه و در بسته های گرمی ( ۱ گرمی تا ۱۰۰۰ گرمی) برای مشتریان محترم فراهم است. متناسب با نیاز مشتری میزان گرم و نوع بسته بندی و طرح روی بسته بندی مشخص می شود و این مجموعه بر همان اساس اقدام خواهد کرد.

در صورتیکه میزان سفارش خرید سیلیکاژل در حجم بالایی باشد امکان دریافت سفارش و انجام واردات مستقل برای مشتریان فرآهم می باشد.

امکان خرید سیلیکاژل یا رطوبت گیر ضایعاتی توسط مجموعه نیروآور فرآهم می باشد. به منظور انجام مذاکره به منظور خرید سیلیکاژل ضایعاتی توسط نیروآور می توانید با همکاران این شرکت تماس حاصل فرمایید. امکان خرید سیلیکاژل ضایعاتی در حجم پایین برای این مجموعه امکان پذیر نیست و امکان خرید سیلیکاژل ضایعاتی در حجم بیش از دو تن وجود دارد.

خرید سیلیکاژل ساشه بسته های گرمی

خرید سیلیکاژل آبی – سفید – نارنجی

خرید سیلیکاژل آبی نارنجی سفید

خرید سیلیکاژل آبی – سفید – نارنجی

به منظور دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خرید سیلیکاژل ، می توانید با شماره های ۳۳۹۰۹۶۰۳-۰۲۱  و  ۳۳۹۰۹۶۰۴-۰۲۱  و ۰۹۱۲۶۰۹۳۰۱۶ تماس حاصل فرمایید.

سیلیکاژل چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

یکی از چالش‌هایی که برخی صنایع به شدت با آن درگیرند، خراب شدن و غیر قابل استفاده شدن کالا در اثر تماس و برخورد با رطوبت است. اگر رطوبت، با برخی محصولات و کالاها در تماس باشد، خسارت‌های جبران ناپذیری پدید می‌آید. به همین دلیل است که امروزه، اقدامات جدی و موثری برای از بین بردن تاثیر رطوبت انجام می‌دهند. یکی از موادی که این روزها به کمک آمده و قادر است ضرر برخی صنایع، به دلیل وجود رطوبت را کاهش دهد، استفاده از سیلیکاژل است. در زیر، به بررسی این ماده و کاربردهای آن پرداخته‌ایم.

معرفی سیلیکاژل و خصوصیات آن

سیلیکاژل موادی است که می‌تواند رطوبت را به خود جذب کند. تولیدکنندگان سیلیکاژل آن را درون بسته‌های کوچکی قرار داده و در داخل بسته‌بندی محصولاتی می‌گذارند که رطوبت برای آنها مضر است. نکته دیگری که می‌بایست در تکمیل بحث، در خصوص سیلیکاژل و خطرات خوردن سیلیکاژل بیان کنیم، این است که این رطوبت‌گیر از ترکیب دو ماده‌ی اسید سولفوریک و سیلیکات سیدیم ساخته شده است و به صورت،SiO2 نوشته می‌شود. مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم، برخی از مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های این ماده است:

  • سیلیکاژل بی بو است.
  • سیلیکاژل ماده قابلیت اشتعال پذیری ندارد.
  • سیلیکاژل ماده به دلیل ساختار خاصی که دارد، به هیچ عنوان در آب و یا دیگر حلال‌ها حل نمی‌شود.
  • سیلیکاژل ماده قابلیت بازیافت دارد. اگر آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید، به سرعت خشک شده و می‌‌توان مجددا از آن استفاده کرد.
  • سیلیکاژل ماده به حالت پودر، کروی و یا پرک تولید می‌شود.
  • سیلیکاژل بخار آب و رطوبت موجود در هوا را به خود جذب می‌کند و نمی‌گذارد قارچ‌ها و باکتری‌ها در یک محیط سربسته رشد کنند.
خرید سیلیکاژل گرانول پرک پودر

برخی از کاربردهای سیلیکاژل

سیلیکاژل نخستین بار برای نگهداری پنی سیلین در جنگ جهانی دوم به کار گرفته شده است و از آن موقع به عنوان قوی ترین ماده رطوبت گیر تا امروز استفاده می شود. سیلیکاژل ماده ای می باشد که رطوبت موجود در مراحل تولید ، نگهداری و جابجایی بر روی محصولات را خنثی می کند زیرا این رطوبت خسارات بسیار زیادی بر جای می گذارد. از جمله این آثار زیان بار می توان بوی نم ، خوردگی ، کپک ، قارچ زدگی ، زنگ زدگی ، مه زدگی و … را نام برد. سیلیکاژل با جذب مولکول های آب ، رطوبت محیط پیرامون را کاهش می دهد و محصولات را در برابر آسیب ها محافظت می کند.

صنایع مختلف سیلیکاژل را به صورت بسته بندی های مختلف استفاده می کنند :

۱.صنایع ( کیف و کفش ، غذا )

۲.صنایع دستی و چرمی

۳.صنایع اشیا و تجهیزات حساس

۴.صنایع دارویی و آزمایشگاهی ( کیت های تشخیص و پزشکی ، دارو ، ویتامین ها ، قرص جوشان ، مکمل های غذایی )

۵.انبارداری ( مواد غذایی ، مواد شیمیایی ، مواد دارویی ، مواد آرایشی و بهداشتی )

۶.آثار باستانی و موزه ها

۷.صنایع سکه ، طلا ، جواهرات و نقره جات

۸.صنایع حمل و نقل کانتینرها و کشتی ها

۹.تجهیزات و وسایل الکترونیکی ، کامپیوتری و مخابراتی

۱۰. صنایع نیروگاه ها و شبکه های توزیع نیروی برق ، توربین ها و ترانسفورماتورهای قدرت

۱۱. تولید انواع گازهای صنعتی مانند اکسیژن ، دی اکسید کربن و ….

۱۲. صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

۱۳. صنایع شیشه سازی ( شیشه های دو جداره )

۱۴. خشک کن های جذبی هوا

۱۵. جداسازی DNA

۱۶. خالص سازی دارو ها

۱۷. پاک سازی پیشرفته خون

۱۸. خالص سازی آبجو

۱۹. ساخت داروهای نیروزا

۲۰. کاهش رطوبت سیستم های سرمایشی بر پایه کولر های آبی معمولی و سلولوزی در فارم های ماینینگ

خرید سیلیکاژل دارو کیف کفش خشکبار پتروشیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *